האם קיימת בעייתיות להתגייס למשטרת ישראל כאשר לחובתי עומד רישום של תיק סגור בעילת סגירה של חוסר אשמה ?
אביחי שלום,
במידה שתיק נגדך נסגר מחוסר אשמה-לא תהיה כל בעיה לגייס אותך למשטרה, במידה שתעמוד בקריטריונים האחרים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורן שלום, המונח העממי הנקרא ״תעודת יושר״ מתייחס לתדפיס המידע הפלילי המכיל את ההיסטוריה הפלילית שלנו ואשר כוללת תיקי משטרה שנחקרנו בהם ואשר נסגרו ללא הגשת כתב אישום, כאלה שהוגשו בהם כתבי אישום ונשפטנ...
המשך תשובה