האם קיימת בעייתיות להתגייס למשטרת ישראל כאשר לחובתי עומד רישום של תיק סגור בעילת סגירה של חוסר אשמה ?
אביחי שלום,
במידה שתיק נגדך נסגר מחוסר אשמה-לא תהיה כל בעיה לגייס אותך למשטרה, במידה שתעמוד בקריטריונים האחרים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביב שלום, לצערי, הטיפול בבקשה לשינוי עילת סגירה לוקח כ-3 חודשים ומעלה. מדובר בפרק זמן ארוך שנובע ממחסור בתקנים במשטרת ישראל ובפרקליטות. עם זאת, ועם כל ההתחשבות בקושי זה, במידה שהטיפול ע״י הפרקליט...
המשך תשובה