למתלוננת כנגדי יש נקיפות מצפון כדברי אחותה והיא מעוניינת להגיע לדיון ולהעיד בעדי,האם זה אפשרי,האם לפחות יכול לבטל את מעצר הבית עד תום ההליכים כיוון שניתן יהיה להבין מעדותה של המתלוננת שאין מסוכנות.
שלום רב,
סביר להניח שזה לא יעזור ולא ישנה דבר.
המסוכנות נגזרת מהראיות הקיימות בתיק המשטרה (כולל הודעת המתלוננת) ועד שלא תישמע עדות המתלוננת בביהמ״ש, אם
תישמע, במסגרת שמיעת הראיות (הוכחות)-לא ניתן יהיה לבטל מעצר הבית.
עם זאת, במידה שייקבע תסקיר מעצר בעניין ההקלה במעצר הבית ובמידה קצינת המבחן תיצור קשר עם המתלוננת, תתרשם כי היא אינה חוששת ממך ותמליץ על הקלה בתנאים-סביר כי ביהמ״ש יקבל המלצה זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מוטי שלום, כחלק מזכויות העצורים נתונה להם גם הזכות (הבסיסית) למקלחת במים חמים מדי יום. ראה תקנות סדר הדין הפלילי (תנאי החזקה במעצר). בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה