האם אפשר לקבל מעצר בגלל עבירות תעבורה ואיפה אפשר למצוא תקדימים לכך? תודה אבנר.
שלום אבנר!
חלק מעבירות תעבורה הינן עבירות בת מעצר (כך למשל) סיכון חיי אדם בנתיב תעבורה. יחד עם זאת לא כל עבירה מצריכה מעצר. חייבת להיות עילת מעצר (מסוכנות, שיבוש הליכי החקירה וכו') וזה בשלב של החקירה. לאחר הגשת כתב האישום, התביעה יכולה לבקש מעצר עד תום ההליכים. המצב הזה נדיר, אך קיים. את הפסיקה יש לחפש במאגרים משפטיים, וכמובן שהדבר תלוי בנסיבות הספציפיות של המקרה. ערב טוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדס שלום רב, אכן העיתוי שלאחר הגשת כתב אישום הוא בעייתי בנסיבות העניין. עם זאת, הטענה כי אחיך הוא המותקף אמורה לעלות ולהתברר במשפט ו\או בפני התובע המטפל בתיק. על הסנגור המייצג לטפל בעניין זה בהקדם....
המשך תשובה