נעצרתי בבית בתאריך 9/2001 /30 לתקופה של 15 ימים. האם המעצר מסתיים בתאריך 14/10 או /15/10 ומתי יורשה לי לצאת?
פאטמה שלום,
היום הראשון הנספר במניין ימי מעצר הבית הוא 30.9 (ולא משנה באיזו שעה שוחררת).
לכן, היום האחרון במניין 15 הימים הוא 14.10 ובחצות שלו (הינו לבין 15.10) מעצר הבית מסתיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוית שלום רב, ברור שעל בתי המשפט להתחשב במצבכם המתואר ואולם, בתי המשפט שוקלים שיקולים נוספים כגון חומרת העבירה, מסוכנות הנאשם לציבור ועוד. באפשרותכם להגיש לביהמ"ש בקשה להקלה בתנאי השחרור ולפרט בה ...
המשך תשובה