שלום, אם אני במעצר בית, ללא אזיקים ואני נמצא בבית יחד עם המשפחה שלי, הם נמצאים בקומה ראשונה בבניין מגורים. ובקומת מרתף יש חדר ששייך ורשום גם הוא על שם המשפחה האם אני יוכל להיות גם שם או שזה מחייב דווקא בבית עצמו? תודה
אלי שלום,
שהיה במרתף, ללא פיקוח, אינה בהתאם לתנאי השחרור (פיקוח של הערבים) ולפיכך אסורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, השאלה כללית מידי אך אשיב בקצרה כך: ניתן לשחרר עצור כאשר אין ראיות נגדו או כאשר ניתן להשיג את מטרת המעצר בדרך פוגענית אחרת ולמשל שחרור בתנאים מגבילים. הנך מוזמנת למקד שאלתך. בברכה, שי ש...
המשך תשובה