שלום, בבעלותינו בית עם כ-20 חדרים שמושכר כבית הארחה השוכר, ללא התראה מוקדמת, הפסיק לשלם ארנונה וטוען שהיו נזקים בבניין שהוא תיקן, וזאת בלי שעידכן אותנו. על פי החוזה הוא מחוייב בעלות התיקונים ולשם כך קיבל הנחה בשכירות.. היינו רוצים לפנות אותו, כי יש כאן הפרה בוטה של החוזה, ואיבוד אמון מצידנו. יש לציין כי הוא לא שינה את חשבון הארנונה לשמו. נשמח לעצה.. תודה
שלום רב,
יש להגיש תביעה לפינוי מושכר בהקדם.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ניתן להגיש את השיקים של תקופת השכירות והזמן עד שמצאתם שוכר חלופי ( כיוון שהשוכרת לא דאגה לכך. 2. בנוסף, ככל ויש נזקים ניתן לעשות שימוש בשיק ביטון. 3. מומלץ להפקיד את השיקים 4. מוזמנת לפנות אלי ל...
המשך תשובה