שלום. מדובר בבני זוג עם ילדה המעוניינים בדירה. האשה רוצה שהחוזה יהיה רק על שמה, לדבריה כדי לקבל הנחות. אני בעד שבחוזה תהיה הגנה על כולם, והזכויות והחובות של שני השוכרים וכמובן של המשכיר יהיו ברורות ומעוגנות. איך עושים זאת? תודה מראש על התשובה.
שלום רב,
מומלץ לערוך הסכם שכירות באמצעות עורך דין.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת לדעת האם לדייר יש זכויות יש צורך בפרטים נוספים לרבות מס` השנים בהם הוא מתגורר במושכר וכן יש צורך לעיין בהסכם השכירות. בכל אופן ממליץ מאוד לא להשאיר שוכר ללא הסכם שכירות מסודר בתוקף. מוזמן לפנו...
המשך תשובה