שלום. שכ"ד הדירה שאנו משלמים מידי חודש הוא כולל שכירות+ועד+ארנונה ישירות למשכיר באמצעות שיק לפי דרישתו. המשכיר כעת רוצה להעלות באמצע החוזה את המחיר ל'200 שח חודשי.... אמרתי לו שיש הסכם במידה וירצה לעלות מחיר אז רק שנחתום על חוזה חדש. והוא לא הסכים ואמר שבסיום החוזה נפנה את הדירה. האם זה נכון להתנהל ככה מצידו?
שלום רב,
במהלך תקופת ההסכם יש לפעול בהתאם לסכומים שנקבעו בו.
לאחר תום תקופת השכירות כל צד רשאי לנהל מו"מ בגין התנאים שייקבעו בהסכם החדש.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. הדרך היחידה העומדת לרשותך היא הגשת תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז. 2. הליך פינוי מושכר הוא קצר משמעותית מכל הליך משפטי אחר בבית משפט השלום ונועד לתת מענה מהיר למקרים כמו שלך. 3. ניתן לקבל פסק דין...
המשך תשובה