שלום, חתמתי על חוזה שכירות שנקנה על ידי המשכיר בדואר לתקופה של שנה ומסרתי 12 שיקים + 3 שיקים עבור הרשויות. יומיים לפני הכניסה למושכר הודיע המשכיר כי הוא מבטל את ההסכם. הוא התעלם מבקשותי להחזרת השיקים למרות פניותי עד שלאחר 4 חודשים הופתעתי לגלות כי הפקיד את אחד השיקים וכעת הוא מסרב להחזיר לי את כספי בטענה כי עלי לשלם עבור החודש הראשון. בהסכם לא מוזכר דבר על ביטול הסכם על ידי המשכיר והחזר השיקים. מה עלי לעשות ?
שלום רב,
ככל וההסכם בוטל על ידי המשכיר הרי שברור כי הוא אינו יכול לגבות דמי שכירות להסכם שהוא עצמו ביטל.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת לפצל דירה ל-2 יחידות דיור נפרדות יש לקבל לכך היתר. ככך ואין שינוי בדירה ומעוניינים להשכיר חדר בתוך דירה, הדבר אפשרי ללא קבלת היתר ...
המשך תשובה