שלום, חוזה שכירות נחתם בליווי/הובלה של מתווך מצד השוכר ובגלל זה בעת חתימתו התפספס ולא נמסר למשכיר ציק ביטחון (יש סעיף בחוזה). האם אחרי חודש, מותר למשכיר לדרוש מהשוכר למסור לו צ'יק ביטחון? אם יסרב האם הדבר יחשב להפרת חוזה?
שלום רב,
יש לפעול בהתאם להראות ההסכם. התשובה היא כן.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. יש לבחון את כל הפרטים על מנת לענות לך עניינית. 2. ככל ואין לשוכר הסכם שכירות בתוקף ניתן להודיע התראה שתוף זמן סביר עליו לפנות את המושכר. 3. ייתכן וניתן להגיש תביעה לסילוק יד ולא במסלול פינוי מושכ...
המשך תשובה