שלום, השכרתי יחידת דיור במושב לפני כ4 חודשים. יש לי עוד 8 חודשים לתום החוזה ואנ מעוניין לצאת מהדירה. הסיבות שבגללן אני יוצא הן כי יש נחשים בחצר של הבית, אווירת המגורים מטרידה ולא נעימה, ובנוסף הבן של הבעלים שמתגורר צמוד אלי לא נותן לי פרטיות ושקט. בעל הדירה מבקש שאני אמצא לו דייר שיחליף אותי אך לא מקבל את האנשים שאני מביא לו מכל מיני טענות וסיבות. מה ניתן לעשות ? תודה
יש לפעול ע"פ הוראות הסכם השכירות. במידה ובוצעה הפרה יסודית של הסכם השכירות וברצונך לבטלו עליך לשלוח הודעת ביטול ובהיעדר הסכמה גם לפנות לערכאות משפטיות מתאימות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ממליץ לך להתכתב איתה בנושא ולהודיע לה שבכוונתך לעזוב ולהביא שוכר חלופי. ככל והיא תתנגד לכך, דרך ליציאה מההסכם בטוחה יותר ותדרשי את השיקים בחזרה. במידה ולא תגיעו להבנות בנושא ותבטלי את השיקים, היא י...
המשך תשובה