קניתי לפני חמש שנים נכס מסחרי ביחד עם השותף שלי בעסק. כל אחד מאיתנו מחזיק 50% מהנכס. עכשיו אנחנו רבים כל הזמן והעסק נסגר. אני רוצה למכור את הנכס אבל השותף שלי מסרב בכל תוקף ורוצה להשכיר אותו. הוא מתעלם מההצעות שלי ולא עונה להודעות. איך אני יכול להתחיל הליך של פירוק שיתוף בנכס כזה בלי להרוס את עצמי כלכלית?
.jpg)
ניתן לפנות אליו במכתב בו אתה מציע לו לרכוש את החלק שלך או למכור הכל לצד ג'.
ככל והוא לא מעוניין, ניתן להגיש תביעה לפירוק שיתוף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל והיה מדף ששיך למשכיר והסרתם אותו ו/או ביצעתם שינוי כזה או אחר( ללא קבלת הסכמת המשכיר) עליכם להשיב את המצב לקדמותו בסיום תקופת השכירות....
המשך תשובה