שלום, מבקש לברר: אני מתגורר בבית דו משפחתי על מגרש של 1200 מ"ר. מעולם לא היה הסכם שיתוף בינינו ובין הדו שלנו. כעת אנו רוצים למכור את הנכס ולא יכולים כיוון שאין הסכם שיתוף. הדו שלנו אינו מעונין לשתף פעולה למרות כל המאמצים. איזה סעד משפטי יש לי? האם אפשרי פירוק שיתוף במקרקעין? כיצד אני כופה עליו?
.jpg)
ניתן להגיש תביעה בנושא לדרוש את הפירוק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש להגיש את התביעה בהתאם לפרק ט"ז 4 לתקנות הסדר הדין האזרחי, שכולל את עילות התביעה, פירוט כל העובדות, צירוף אסמכתאות ותצהיר- אני ממליץ לך להיעזר בעו"ד שמתמחה בנושא, מוזמנת לפנות אליי דרך המספר שמצויין...
המשך תשובה