שלום, מבקש לברר: אני מתגורר בבית דו משפחתי על מגרש של 1200 מ"ר. מעולם לא היה הסכם שיתוף בינינו ובין הדו שלנו. כעת אנו רוצים למכור את הנכס ולא יכולים כיוון שאין הסכם שיתוף. הדו שלנו אינו מעונין לשתף פעולה למרות כל המאמצים. איזה סעד משפטי יש לי? האם אפשרי פירוק שיתוף במקרקעין? כיצד אני כופה עליו?
.jpg)
ניתן להגיש תביעה בנושא לדרוש את הפירוק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל וסביבת הדירה וכן הדירה סובלת ממזיקים ובשל כך הדירה אינה ראויה למגורים על המשכיר לבצע את ההדברה. חשוב שיודגש כי ככל והופעת המזיקים נגרמת מהתנהלות השוכר במושכר( אגירת חפצים, מזון, אי שמירה על ניקיו...
המשך תשובה