שלום רב, עד חודש אוקטובר גרתי בשכירות בדירת שותפים. בעל הדירה הכניס שוכרים פוטנציאליים לדירה ללא ידיעתנו או הסכמתנו מספר פעמים. בנוסף גם ערך שינויים בדירה בזמן שאף לא נכח או ידע מזה. אותי גם הטריד אישית כ"נקמה" לאחר שאיימתי בתביעה. בידי הוכחות בכתב ובוידאו שהוא מודה באשמה ושזכויותנו הדיירים לא מעניינות אותו. האם כדאי לטרוח לשכור עורך דין ולתבוע אותו על כל הסעיפים הנ"ל?
נשלחה הודעת SMS באין מענה בטלפון שלו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בדר"כ מצוין בהסכמי שכירות כי השוכר מתבקש שלא להפריע ליתר דיירי הבניין, לא להקים רעש לשמור על סביבה נקיה וכו`. ככל ויש לך הוכחות למעשיו, תצהיר מדיירים שעזבו, תלונות למשטרה, פיקוח העירוני, התכתבויות ב...
המשך תשובה