שלום, אני שוכר דירה כבר שנה וחצי ופתאום משום מקום התקשרה אליי השוכרת ואמרה לי שאני צריך לפנות הדירה ושיש סעיף בחוזה שאם היא מודיעה לי שאני צריך לעזוב תוך חודש אני צריך לעזוב. בדקתי והסעיף הזה באמת קיים בחוזה, האם זה סעיף חוקי?
.jpg)
בהתאם לתיקון חוק השכירות והשאילה הסעיף לא חוקי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) מסירת בטוחות הינה תנאי יסודי לקיום הסכם השכירות, וככל שהשוכר אינו מביא לך הוא מפר את הסכם השכירות ואתה יכול לדרוש ממנו להתפנות. 2) כאשר שיק חוזר והשוכר אינו משלם את דמי השכירות גם במקרה זה ניתן לד...
המשך תשובה