שלום רב, אני משכיר דירה, והשוכר שלי לא מעוניין לפנות את הדירה, ולא משלם שכירות חודשים בזמן, הוא טוען שזה בגלל הקורונה ושאין לו כסף לשלם. אפילו נתתי לו חודש חינם! הוא לא מסכים לעזוב, איך אני גורם לפינוי, האם יש לערב משטרה במצב כזה? תודה
.jpg)
המשטרה לא תעזור במקרה הזה.
יש צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1.יש צורך לבצע חיפוש קפדני בעניין זה. 2. בנוסף, לא כל ההליכים חשופים לקהל הרחב. 3. ממליץ מאוד לא לבצע דין עצמי, ממליץ לפעול בדרכים המקובלות בית משפט/ הוצאה לפועל...
המשך תשובה