שלום, רציתי לשאול מה הסכנה שיכולה להיווצר לשאר השותפים שבבעלותם קרקע (מושע), כאשר רבע מהשטח מוצע למכירה? האם יכולה להיות פגיעה בחלק שלא מוכר מבחינה משפטית? האם יכולה להיות סוג של "השתלטות" של השותף החדש על הקרקע? תודה
.jpg)
ריבוי שותפים ( במיוחד שותפים שלא מוכרים) יכולים לגרום לחילוקי דעו בעתיד.
למרות רכישת 25% מהקרקע אין ביכולתו להשתלט על החלקים שלכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת לדעת האם לדייר יש זכויות יש צורך בפרטים נוספים לרבות מס` השנים בהם הוא מתגורר במושכר וכן יש צורך לעיין בהסכם השכירות. בכל אופן ממליץ מאוד לא להשאיר שוכר ללא הסכם שכירות מסודר בתוקף. מוזמן לפנו...
המשך תשובה