שלום, אני גרה בשכירות משוכר ראשי - שותף כבר 4 שנים. בשנתיים הראשונות חתמתי על חוזה שאומר כי הוא רשאי להודיע לי חודש מראש על פינויי. מאז אני לא חתומה פשוט מוסרת שקים מראש בכל שנה. בנוסף נאמר לי כי הסעיף מבוטל אבל לא נחתם שום חוזה חדש. מחר מסתיים חודש ההתראה ואין לי מקום לעבור אליו. האם אני מחוייבת לעזוב? תודה
שר שלום,
ככל שאין חוזה שכירות בתוקף או שיש סעיף המאפשר פינוי בהודעה מוקדמת של חודש אזיי ניתן להוציאך לאחר הודעה מוקדמת של חודש.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככלו השוכר מפר את ההסכם בהפרה יסודית ( אי תשלום במועד של דמי השכירות במועד) הפרה זו מהווה הפרה יסודית וניתן לדרוש ממנו לפנות את המושכר. מוזמן לפנות אליי דרך המספר שמופיע בעמוד שלי באתר ולהרחיב עו"ד א...
המשך תשובה