שלום, רציתי להתייעץ לגבי מצב ששוכר נפטר ובחוזה כתוב שצריך להחזיר דירה ריקה ושהנזקים על חשבון השוכר, האם במצב שהשוכר והערב נפטרו בעל הדירה יכול לדרוש תשלום עבור פינוי הדירה והנזקים מהילדים של המנוח למרות שהם לא ערבים ולא חתומים על החוזה?
.jpg)
ככל ונגרמו לך נזקים, אתה רשאי לדרוש זאת מהעזבון (מהיורשים)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ככל והדירה אינה ראויה למגורים, ניתן לפנות למשכיר לתיקון הליקויים וככל ולא יעשה כן אפשרי לשלוח לו הודעת ביטול החוזה ( צריך להבין שהמשכיר מחזיק בבטוחות ולא ימהר להחזיר לך אותם במצב בו תבטלי את החוזה)...
המשך תשובה