שלום, רציתי להתייעץ לגבי מצב ששוכר נפטר ובחוזה כתוב שצריך להחזיר דירה ריקה ושהנזקים על חשבון השוכר, האם במצב שהשוכר והערב נפטרו בעל הדירה יכול לדרוש תשלום עבור פינוי הדירה והנזקים מהילדים של המנוח למרות שהם לא ערבים ולא חתומים על החוזה?
.jpg)
ככל ונגרמו לך נזקים, אתה רשאי לדרוש זאת מהעזבון (מהיורשים)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת לדעת האם לדייר יש זכויות יש צורך בפרטים נוספים לרבות מס` השנים בהם הוא מתגורר במושכר וכן יש צורך לעיין בהסכם השכירות. בכל אופן ממליץ מאוד לא להשאיר שוכר ללא הסכם שכירות מסודר בתוקף. מוזמן לפנו...
המשך תשובה