הנני גרה בדירה בבניין ישן שמספר קבלנים פנו אלינו ומעוניינים לבצע תמ"א וחלקם פינוי בינוי. חלק מהדיירים בבניין לא מעונייינים בכך (פחות מחצי) האם דרושה הסכמה של כולם על מנת לבצע תמ"א ו/או פינוי בינוי או הסכמה חלקית
טליה שלום,
יש צורך ברוב של 2/3 לטובת תמ"א חיזוק ו- 4/5 לטובת תמ"א הריסה ובניה.
ניכר שאנכם מגיעים לרוב הנדרש לטובת פינוי בינוי.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אני לא חושב שיש קשר. גם אם אתה מתנגד מסיבות ענייניות , יכול להיות שהפרוייקט הזה יצא כןלפועל. ואם זה תרחיש סביר, עדיף שהעורך דין המלווה יהיה כזה שאתה יותר סומך עליו. בהצלהחה...
המשך תשובה