האם בשביל לבקש שיבוצע פרויקט פינוי בינוי בבניין שלנו יש צורך במינימום של דירות? אודה על תשובה, עתליה
עתליה שלום,
באם כוונתך לפרויקט של הריסה ובניה מכוח התמ"א- אין מינימום של דירות.
באם כוונתך לפרויקט פינויבינוי הכולל הגשת תב"ע למחוזית- יש צורך במינימום 24 דירות. כיום יש הצעת חוק שקוראת להפחית את מספר הדירות המינמאלי הנדרש לטובת העניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
1. נציגות לא באמת יודעת לאשר או לא לאשר או לבדוק קבלן אלא אם מקרב הנציגים יש בעל מקצוע מתאים והוא גם מהתחום אבל כן כדאי לאפשר זכות לנציגות או לפחות למפקח הבעלים מטעמה לוודא שקבלן הביצוע שייבחר אכן ר...
המשך תשובה