שלום יש לי אשר הוקם לפני 20 שנה . אני קניתי אותו לפני 4 שנים החנות נמצאת מתחת לבניין שפינוי בינוי מרחף מעל השאלה כמה זמן מראש צריכים להודיע לנו ? כאשר החוזה מתחדש כל שנה עם אופצייה . ואם מגיע פיצוי ? והאם קיים חוק אשר החברה המבצעת צריכה לשים שלט בחוץ שנה מראש ?
יש לעיין בהסכמים הקובעים הוראות הפינוי. הסכם השכירות שלך והסכם הפינוי בינוי. אינני מכיר חובת הצבת שלט בפרוייקטים כנ"ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
למרות הנסיבות המיוחדות שלך אני עדיין חושב שאם יימצא סידור ההולם את הצרכים הרפואיים שלך לא תהיה הברירה. גם טובת יתר השכנים על הפרק. אין לרבנטיות לעובדה שעשיתם שרק כעת נכנסת לדירה או רק לפני שנה...
המשך תשובה