בבניין שבו נמצאת דירתי , פחות מ 80% מסכימים לפינוי בינוי . אני מסכים לפינוי בינוי .האם ההסכמה שלי תתרום לכך שיהיה רוב של 80% במתחם כולו והמתחם יוכרז כפרוייקט בפינוי בינוי , אבל הפינוי בינוי יתבצע רק בחלק מהבניינים שבמתחם .
אילן שלום,
משאלתך לא ניתן לדעת האם הסכמתך תוביך לכך שיתגבש רוב של 80% בבניין.
באופן כללי, הפרויקט יתבצע רק לגבי הבניינים שנתנו את הסכמתם לכך, גם במקרה שבו המתחם יוכרז כמתחם פינוי בינוי.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יש הרבה תנאים להיתכנות פינוי בינוי. לא רק מספר הדיירים. המתחם צריך להיות גדול מספיק (4-5 דונם לפחות) וכמובן צריך להיות מתאים מבחינת המדיניות המחוזית. שורה תחתונה- זה לא תשובה חד ערכית...
המשך תשובה