מהן התמורות לדיירים בתמ"א 2 כלומר הריסה ובניה? בדקתי לפי תקן 21 אולם לא הכל היה ברור לי. ועוד שאלה: האם ועדות התיכנון אכן מאשרות בהתאם לתקן זה?
התמורות בתמ"א 2 תלויות בנתונים הכלכליים של הפרוייקט ולא בתקן 21.
עם זאת יש שיקול דעת רחב לועדות התכנון גם בתמ"א והאני לא שולל את האפשרות שהן עשויות להשתמש במודל של תקן 21 או בחלקים ממנו כדי לבחון כלכליות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
חסרים נתונים רבים בשאלתך כמו מה קיבלו יתר בעלי הדירות, מה המנגנון שעל פיו שובצו בעלי הדירות, האם מדובר בפינוי בינוי או תמ"א הריסה ובניה, מהם נתוני יתר הדירות ביחס לדירתך, מהם נתוני דירת הועד לעומת הדי...
המשך תשובה