אניעומד לקבל דירה כנ"ל בקרית אונו בעוד כחודשיים. מבקש לדעת אם יש מניעה חוקית למכירה כזו, ואם לא - איזה מסים אדרש לשלם ולפי איזה בסיס.

בהחלט אין מניעה חוקית.. אך הייתי מציע שתשב עם יועץ מס שיבצע עבורך את החישובים לגבי חשיפת מס השבח הצפויה במקרה הפרטני שלך ואת תכנון המס הנכון והלגיטימי במקרה שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יכול להיות מקובל והרבה פעמים תלוי גם בהסכם הפינוי בינוי. לעיתים בחוזה הפינוי בינוי משלם היזם לבעלים של הדירה דמי שכירות כבר מעת הפינוי בפועל או עד חודש נוסף לפני תום 90 הימים ולאו דוקא בתום 3 החודשים...
המשך תשובה