שלום, אנו גרים בבנין רכבת, הוצאנו תוכניות לבניה על הגג על מנת להגדיל את שטח הדירה שלנו שנמצא בקומה האחרונה. השכנים חתמו על התוכנית וגם העיריה אישרה. סיימנו לבנות והעיריה אף החזירה לנו את הפיקדון והגדילה את השטח לחישוב בארנונה. ייתכן ובקרוב יהיה באיזור פינוי-בינוי ואנו רוצים לדעת שאכן הדירה שלנו גדלה באופן רשמי. מה צריך לעשות כעת? לפנות למשרד השיכון על מנת לעדכן בטאבו?

תצטרך לפנות לעו"ד המטפל ברישומים של בית משותף בטאבו.
זו מלאכה מורכבת. יש להכין תשריט, לקבל אישורים מהעיריה, מרשויות המס, חתימות שכנים על התשריט ועל בקשה לתיקון בית משותף, לעדכן תקנון בית משותף וכו'.
בכבוד רב,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
\פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
פרטים רבים בשאלה... לא ניתן לענות על השאלה ללא בחינת המסמכים המלאים (תוכנית ההגשה, חישוב הזכויות, נסח הטאבו, החלטות הועדה וכו`) ממליץ לפנות לייעוץ פרטני עם כלל המסמכים. בברכה, נריה כהן, עו"ד ר...
המשך תשובה