תוכנן חניון תת קרקעי בתוספת 50000 שח לדירה.אני לא הסכמתי לקנות חניה.אישור העיריה רק לחניון מתעכב ורב הדיירים אישרו להתחיל לעבוד ונקבע שאם לא יתקבל אישור היזם ישלם לכל דירה 150000שח פרט לי כי לא רציתי חניה.לדעתי זה לה בסדר כי צריך שיוויון ואם לא מבצעים גם אני נתתי חלק מהרכוש לביצוע הפרויקט וגם לי מגיע כמו לכולם בלי קשר שלא קניתי חניה .זה לא רלבנטי. מה דעתך? מה אומר החוק? האם אוכל לתבוע אם זה יקרה?

צריך לראות את ההסכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אכן, רצוי ביותר למנות עו"ד דיירים ובשלב מיקדמי בטרם תחתמו על מסמך כלשהו כלפי יזם. תמנו קודם נציגים לפעולה ותחתמו על מסמך פנימי ביניכם לבחון שאכן יש היענות ורצון לפינוי בינוי. אם תרצי דוגמה למסמך כנ"ל ...
המשך תשובה