שלום רב, יש לנו ולעוד מעטים במתחם שלנו את הדירות היותר גדולות, ויש גם דירות קטנות מאוד, ההחלטה היא להוסיף 12 מטר לדירות ולמסחר להוסיף 12 מטר או 20% לפי הגבוהה. האם ניתן להתאגד בעלי הדירות היותר גדולות ולבקש גם הגבוהה מבין בדירות אלו? האם זה מקובל? תודה על העזרה הרבה והביאורים המקצועיים שלך.

אם מדובר בתמ"א הריסה ובניה- התשובה היא כן לשתי השאלות.
ואם מדובר בפינוי בינוי התשובה היא לא לשתי השאלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לגבי שוכר פרטי- אין התייחסות מיוחדת בחוק לגבי פינוי בינוי. הזכויות שלך הם הזכויות שנגזרות מהסכם השכירות ומחוק השכירות (שו אין התייחסות מיוחדת לפינוי בינוי) לגבי שוכר שמקבל סיוע בשכ"ד- אם הוא מקבל את...
המשך תשובה