האם בעל דירה עם דופלקס, עם שטח גג פרטי (עם טאבו) שמסרב להריסה ובניה נחשב סרבן? הגג הוא פרטי ולא רכוש משותף. בניין 4 קומות קומה 4 ו-5 + הגג פרטי שלנו. אשמח לתשובתכם

כן. אין קשר. אתה אמור לקבל תמורה כמובן על הגג אבל בהחלט שאפשר יהיה לתבוע אותך אם יושג רוב ויתר התנאים.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
זו לא מטרת הפורום לתת הערכות שכ"ט. אפשר להכניס סעיף כזה בהסכם ההתקשרות עם עוה"ד אם כי איני רואה את הצורך בכך. את כלל הניירת הנדרשת לחוו"ד שניה תוכלו ועדיף לקבל ישירות מהיזם או בא כוחו....
המשך תשובה