שלום, ברשותי מחסן בגודל 10.7 מ"ר שאינו מוצמד לדירה ונמצא בבניין שבתהליך פינוי בינוי בגבעתיים. האם מגיעה לי תמורה מלאה מהיזם עבור המחסן הנ"ל?

אם לכל הדיירים יש מחסן אז לא בהכרח.
אם רק לבודדים יש מחסן, ראוי לעשות דיפרנציאציה בין מי שיש לו מחסן ומי שאין לו מחסן. לא בהכרח תמורת שווי מלאה וזה כבר עניין מסחרי. בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לרוב בפרוייקטים של פינוי בינוי אכן יש פער גדול בין דירת פנטהאוז במצב החדש במגדל של 30-40 קומות לבין הקיים היום. זו תמורה עודפת ביחס לתמורה שמקבלים יתר בעלי הדירות. התמורה המקובלת היא שקובעים את יחס ...
המשך תשובה