שלום, ברשותי מחסן בגודל 10.7 מ"ר שאינו מוצמד לדירה ונמצא בבניין שבתהליך פינוי בינוי בגבעתיים. האם מגיעה לי תמורה מלאה מהיזם עבור המחסן הנ"ל?

אם לכל הדיירים יש מחסן אז לא בהכרח.
אם רק לבודדים יש מחסן, ראוי לעשות דיפרנציאציה בין מי שיש לו מחסן ומי שאין לו מחסן. לא בהכרח תמורת שווי מלאה וזה כבר עניין מסחרי. בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אם לא יהיה ליווי אז באמת יהיו סיכונים... אין באמת אופציה אחרת לביצוע פרוייקט פינוי בינוי ללא ליווי בנקאי. אני מניח שאם תתנגד לחתימה הרי שביצוע הפרוייקט יתעכב, ככל הנראה ייגרמו נזקים של מאות אלפי ש"ח כ...
המשך תשובה