שלום, אנחנו 2 בניינים שנמצאים בהליך פעיל של הריסה ובניה מחדש של 2 בניינים,( הבניין נמצא בבניה מחדש). הנציגות מורכבת מנציגים של 2 הבניינים. לאחרונה התגלעו חילוקי דעות בין נציגי הועד ואחד הבניינים מעוניין להתנתק מהנציגות מהבניין השני ולקבל החלטות בעצמו לגבי הבניין שלו. האם זה אפשרי חוקית? כיצד זה מתבצע מה הן ההשלכות של הליך כזה בהמשך הדרך. אודה לתשובה מהירה. תודה

1. בהחלט היפרדות עלולה להזיק ליכולת לקבל החלטות משותפת.
2. כדאי לרכז את בעלי הדירות משני הבניינים ולקבל את ההחלטה הזו בצורה מוסדרת עם חלקות אחריות ברורה של הנציגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ככל שהתנגדות לא הוגשה במועד היה על המתנגדים להגיש בקשה להארכת מועד ולנמק סיבת העיכוב בהגשת ההתנגדות. לועדה יש סמכות ושק"ד להאריך מועד ההגשת ההתנגדות. כמובן שאם תאושר הארכת המועד ולמעשה תהיה התנגדות ...
המשך תשובה