שלום רב, בבניין רוצים לבצע תמ"א 38, בבניין זה יש לי דירה קטנה שירשתי מהורי. הדירה מושכרת. הדיירים כבר הודיעו לי כי יעזבו אם יתחילו העבודות. שאלתי מי יפצה אותי אם לא אוכל להשכיר את הדירה בגלל העבודות? תודה

אם אין מנגנון פיצוי בהסכם התמ"א עליו חתמת אז אף אחד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
צריכים לבחון אם יש לו זכאות של זכויות קשישים. אם יש לו אז הוא יכול לבחור איזו דירה שירצה ואם אין לו אז ייתכן ומה שהיזם מציע זה לפנים משורת הדין ואז לא יכול לבוא בטענות ליזם...
המשך תשובה