הכרזנו על אסיפת דיירים לבחירת נציגות לפרויקט פינוי בינוי. גם במודעות בכניסה לבניין וגם בוואטס אפ. הדגשנו שלאחר המפגש בשעה שנקבעה ייערך סבב נוסף כחצי שעה לאחר מכן ואכן כך היה. האם די באלה שהופיעו וחתמו לנציגות שנבחרה גם אם לא כולם הגיעו גם לאחר הסבב השני? האם זה מספיק גם לפי חוק המקרקעין?

עדיין רוב הדיירים צריכים לאשר את זהות הנציגות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לא נוכל להמליץ בפורום זה על בעל מקצוע ספציפי. איתך הסליחה. בברכה, נריה כהן, עו"ד ראש מח` התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות` ...
המשך תשובה