שלום. באסיפה לצורך קביעת נציגות לפרויקט פינוי בינוי, נקבעה נציגות מבלי שהיה לה רוב של הדיירים. גם היו מעט דיירים.האם מותר בימים אחרי האסיפה להחתים עוד דיירים עבורה, כדי להשיג רוב ? 2. לעכב גם פרסום פרוטוקול עקב כך?

כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
1. אין חובה כזו. 2. העובדה שבעיר שלך יש רק קבלן אחד לא אומרת שקבלן מעיר אחרת או מהמרכז לא יכול לעשות את הפרוייקט. אנחנו במדינת ישראל לא בארה"ב. המרחקים מקצה אחד של הארץ למרכז הארץ לא כזה משמעותי. 3....
המשך תשובה