שלום רב ! אם אפשר לשאול בבקשה בקשר לבעל דירה מסרב : א. כמה אחוזי הסכמה צריך היום על מנת לתבוע , והאם אלה אחוזי הסכמה בבניין, או בבית משותף של מספר בניינים ? ב. מתי בדיוק אפשר לתבוע בעל דירה מסרב בפינוי בינוי - האם זה לאחר אישור תב"ע ? האם זה תוך כדי תהליך השגת היתרי בנייה, ואם כן, מתי בתוך התהליך הזה ? תודה רבה !!

1. 2/3 ברמת המתחם ולפחות 60% ברמת הבניין.
2. רצוי אחרי תב"ע והכרזה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
התשובה היא לא. נדרשת הסכמת היזם. ללא כלקשר לתשובתי, ככל שהפרוייקט קיים ופעיל אין סיבה למחוק את ההערה. אם המטרה שלכם היא למכור את הדירה, אז יש לפעול עפ"י הוראות הסכם הפינוי בינוי ביחס למכירה. בהצלחה...
המשך תשובה