אני גר בבניין ישן שמקודם בו פרויקט של פינוי בינוי. איך מתנהל המשא ומתן עם היזם בפרויקט כזה? אילו דברים חשובים צריך לדרוש או לבדוק בהסכם לפני שחותמים, ואיך מוודאים שהאינטרסים של הדיירים נשמרים?

לא ניתן במסגרת מצומצמת זו לענות כל השאלה "אילו דברים חשוב שיהיה בהסכם". ככלל אתם אמורים להיות מיוצגים ע"י מפקח בניה שינהל מו"מ לגבי המפרט, עו"ד שינהל מו"מ משפטי עבורכם, שמאי שינהל מו"מ לגבי ענייני הניקוד והשיבוץ ונציגות שתוביל יחד עם בעלי המקצוע את התהליך. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
השאלה היא מסחרית ושמאית. כדי שאוכל לענות לך מה טוב יותר מביון החלופות אצטרך להיות נביא . ואני לא. כמובן שאפשר תיאורטית לדרוש גם וגם וגם. כלומר הגבוה מבין 3 פרמטרים ( המדד /תוספת 5%/מחירי השוק). בסוף...
המשך תשובה