האם כינויים מעליבים כגון: ארסית, תככנית, נלעגת, שנשלחים באימייל למספר מכותבים, הם בגדר לשון הרע? האם אפשר לתבוע?
לינדה שלום,
הכל תלוי בהקשר המלא שבו נאמרו הדברים.
במקרה שבו הדברים נאמרו ללא התגרות קודמת, למספר מכותבים ובלי שום סיבה מוצדקת - ייתכן ויש בסיס לתביעת לשון הרע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מיתר, באופן עקרוני ביצוע הטמעה מהווה שיתוף לכל דבר ו/או שימוש ביצירה. עצם העובדה שתוכן עלה לרשתות החברתיות או לאינטרנט אינו מקנה לצד שלישי לבצע שימוש ביצירת המוגנת. נכון, ישנן הגנות רבות למפר זכ...
המשך תשובה