שלום. אני מתכוון להגיש תביעת ספאם נגד חברה ששלחה אליי הודעות ספאם ללא אישור. ישנם שיחות מוקלטות שניהלתי עם החברה כראיה והוכחה שהחברה ששלחה אליו את ההודעות היא בעצם אותה החברה שאיתה שוחחתי(השארתי פרטים וחזרו אלי). כמובן שאת השיחות אני אוסיף בכתב התביעה. שאלתי היא - האם במקרה זה ההקלטה היא עבירה על החוק?
הקלטה של שיחת טלפון שבה השתתף המקליט אינה אסורה וניתן להשתמש בה כראיה שהדברים שבה נאמרו על ידי הצד השני. יש לתמלל את השיחה ולצרף לכתב התביעה, עם תצהיר של המתמלל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מיתר, באופן עקרוני ביצוע הטמעה מהווה שיתוף לכל דבר ו/או שימוש ביצירה. עצם העובדה שתוכן עלה לרשתות החברתיות או לאינטרנט אינו מקנה לצד שלישי לבצע שימוש ביצירת המוגנת. נכון, ישנן הגנות רבות למפר זכ...
המשך תשובה