שלום. אדם מסויים תקף אותנו והדבר צולם על ידי עד. הגשנו תלונה וכמובן שלא עשו לו כלום. חשבנו להעלות את הוידאו לרשת עם שמו, כך שמי שיחפש עליו מידע, יראה במי מדובר. האם עוסק בלימוד אמנויות לחימה וסביר שאדם הגיוני לא ירצה את שירותיו לאחר שיצפה במי מדובר. האם אנו עוברים על החוק או חשופים לתביעה מסוג כלשהו?
החשיפה לתביעה במקרים כאלו היא לתביעת לשון הרע.
לשון הרע נקבעת כאשר פרסום נועד לבזות או להשפיל אדם או לפגוע במקצועו או בפרנסתו.
ההגנה מפני תביעה כזאת תהיה במקרים שבהם הפרסום הוא אמת ויש עניין ציבורי בפרסומו.
מעבר לכך - עליך להחליט לאור הנסיבות הספציפיות של המקרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מיתר, באופן עקרוני ביצוע הטמעה מהווה שיתוף לכל דבר ו/או שימוש ביצירה. עצם העובדה שתוכן עלה לרשתות החברתיות או לאינטרנט אינו מקנה לצד שלישי לבצע שימוש ביצירת המוגנת. נכון, ישנן הגנות רבות למפר זכ...
המשך תשובה