מישהי מאיימת לתבוע אותי כי כתבתי לה בתגובה בפייסבוק ״לכי תז***ני״. לדעתי יש לי חופש ביטוי! מה דעתך?
ככל הנראה, אם שתי המלים שכתבת הן כל מה שכתבת, אין בכך משום לשון הרע, אבל יש בכך טעם גרוע ביותר.
חופש הביטוי מיועד לאפשר לאדם להביע את דעתו ולא להגן על ניבולי שפה. יש בני אדם שחשים דחף עמוק לחשוף בפומבי את אברי הרבייה שלהם. גם את זה החברה דוחה בשאט נפש ומעמידה לדין פלילי. לדעתי, אין הבדל בין קללה המשתמשת במלים הנוגעות לרבייה לבין התערטלות בפומבי. אין לשני אלה שום קשר לחופש הביטוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברוב המקרים דיווח חדשותי שאינו עומד בתנאים של סעיף 27(א) לחוק זכות יוצרים לא ייחשב שימוש הוגן. במקרים מסוימים, אכן הדבר יכול להיחשב כשימוש הוגן, אבל צריך להראות עניין ציבורי רב בפרסום. מתן קרדיט מפחית...
המשך תשובה