שלום רב, אני מעוניין לצלם סרטון ולשתפו באינטרנט, סרטון בו אני מראיין עוברי אורח ושואל אותם מספר שאלות. שאלתי היא, האם הסכמתם בעל פה לשיתוף הסרטון בהשתתפותם הינה מספיקה, או שמחובתי להחתימם על הצהרה בהקשר זה, מראש? תודה רבה
אין צורך בחתימה. דבר עם המרואיין לפני הצילום ובקש את הסכמתו. הסבר לו שבכול שלב הוא יכול לבקש להפסיק את הריאיון. אם הוא מסכים, פתח את הריאיון עם טייק שבו באיש מביע את הסכמתו להתראיין. את הטייק הראשון אתה יכול, כמובן, להוריד בעריכה ולשמור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מיתר, באופן עקרוני ביצוע הטמעה מהווה שיתוף לכל דבר ו/או שימוש ביצירה. עצם העובדה שתוכן עלה לרשתות החברתיות או לאינטרנט אינו מקנה לצד שלישי לבצע שימוש ביצירת המוגנת. נכון, ישנן הגנות רבות למפר זכ...
המשך תשובה