שלום אשמח לדעת אם שליחת מייל שיווקי בפעם הראשונה לנמענים אשר קיבלתי את הכתובות שלהם מקולגה היא לגיטימית כל עוד אני מוסיף את הנוסח שמבקש את הרשות שלהם לשליחה? תודה
החוק אינו מתיר זאת. נסח את הפניה כבקשת רשות חד פעמית למשלוח מסרים שיווקיים. גם זה נופל לגדר משלוח אסור, אבל בספק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גד תודה על תשובתך הקודמת...אני מבין שעל מנת שהודעה תחשב דואר זבל עליה לעודד הוצאת כספים מהנמען. מה אם אותה הודעה נשלחת לנותני שירות (לדוגמא מהנדסים) אשר הניוזלטר רק מפרסם או מיידע אותם במוצר היוצא לשוק אבל הם בעצם אינם הצרכן הסופי המשלם, לדוגמא מהנדס חשמל שמקבל ניוזלטר על גופי תאורה חדשים. בהמשך הוא יכול להחלטתו להמליץ עליהם לקבלן חשמל או למזמין העבודה.
האם גם במקרה זה לדעתך זה ייחשב לספאם?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, על פניו כאשר תוצאה שלילית מקושרת לשם שלך ו/או מהווה לשון הרע, ניתן להסירן באמצעות מכתב דרישה לבעל הפלטפורמה - גוגל או אתר כזה או אחר. במקרים מסוימים יש חובה לבעל הפלטפורמה להסיר את הפרסומים במקרי...
המשך תשובה