אם אני נרשמת לניוזלטר מסוים ושמה גם את המס' טלפון שלי, ואז מתקשרים אליי כביכול מחברות אחרות ומציעים לי כל מיני דברים (זה מאוד מטריד אותי ומבזבז לי מהזמן) אז זה נחשב עבירה על החוק?
אם לא אישרת כי את מאפשרת לחברה להשתמש בפרטים שלך (תשומת ליבך לאותיות הקטנות), או אז מדובר בהפרה בוטה של החוק להגנת הפרטיות ומאגרי מידע. מה שמאפשר לך להגיש תביעה בהתאם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מיתר, באופן עקרוני ביצוע הטמעה מהווה שיתוף לכל דבר ו/או שימוש ביצירה. עצם העובדה שתוכן עלה לרשתות החברתיות או לאינטרנט אינו מקנה לצד שלישי לבצע שימוש ביצירת המוגנת. נכון, ישנן הגנות רבות למפר זכ...
המשך תשובה