שלום רב, יצרתי ופיתחתי סדנא לילדים בנושא כישורים חברתיים. כל התכנים הם שלי, הפעילויות והמשימות שניתנות במהלך המפגש כולן פרי המצאתי. אני עומדת לחתום חוזה עם מתנ"ס בעיר מגורי ביחסי עובד מעביד כשכירה. יש לי חשש גדול שישכירו את שירותיי, ילמדו את התכנים בסדנא, יפטרו אותי וימשיכו להעביר את הסדנא בלעדיי. איך אני יכולה להגן על עצמי ממקרה כזה? האם אני צריכה להחתים את המנהל על זכויות יוצרים? תשובתך דחופה לי ביותר (מחר חתימת חוזה) תודה! הילה
הילה שלום רב
באשר להגנה לזכויות יוצרים ניתן להגן על זכויותיך באמצעות שמוש במספר אופנים משפטיים.
הואיל ועם כל הרצון הטוב אין באפשרות הפורום האינטרנטי ליתן יעוץ פרטני באפשרותך לפנות ליעוץ משפטי אשר ינחה אותך בהתאם טרם חתימת החוזה לאחר בחינה מעמיקה של זכויות היוצרים אודותם עסקינן.
משרדי ישמח לייעץ לך בנדון.
בברכה,
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
*אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה