כלומר *לא* שאני כבעל אתר שולח מיילים פרסומיים - אלא שגולש מציף את הפורום באתר שלי בהרבה הודעות (למטרת רווח), או למשל נרשם עשרות פעמים באתר בשמות שונים וכ'ו. חסמתי את הגולש אך הוא נכנס ממחשבים שונים וממשיך להפריע, יוצר עומס על השרת ופוגע בחוויה של הגולשים האחרים - גורם לי לנזק. האם יש כאן עילה לתביעה, או שספאם בחוק חייב לצאת מגוף מסחרי לאדם פרטי ולא הפוך?
אופיר שלום רב,
יש לבדוק את העובדות באופן יסודי ומובנה.
לגבי עילה לפי חוק הספאם, זאת ניתן לבדוק רק לאחר שקילת כל האספקטיים המשפטיים בכללותם.
באפשרותך לפנות ליעוץ משפטי. משרדי ישמח לייעץ לך בנדון.
בברכה,
דרורית מלינרסקי-משרד עורכי דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה