אני מייבא לארץ באופן פרטי בקבוקי אלכוהול מיוחדים המיוצרים במדינה מאד מסוימת. היבוא נעשה מול חברות בחו"ל. כאן, אני מוכר את הבקבוקים באופן פרטי ויוקרתי למסיבות מיוחדות על פי הזמנה. הרווח שלי מהעניין עומד על בערך 2,000 שקלים בחודש. האם אני צריך לשלם על כך מס נוסף מעבר למס הכנסה?
אייל שלום רב,
הואיל ומדובר בסוגיה בתחום המיסוי יש לבחון זאת לעומקם של דברים ולהסדיר את העניין המיסויי, לאחר בחינת הנתונים. מול רשויות המס.
באפשרותך לפנות ליעוץ משפטי אשר ינחה אותך בהתאם.
משרדי ישמח ליעץ לך בנדון.
בברכה.
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קרין, ראשית העובדה שאדם כזה או אחר העלה תמונה לרשת אינה מאפשרת לך זכות אוטומטית לעשות שימוש בתמונה. שימוש שכזה מהווה הפרת זכות יוצרים של בעל התמונה, לרבות פגיעה בזכויות המצולמים. הנך נדרשת לקבל ה...
המשך תשובה