שלום רב, רציתי לדעת אם יש לי עילה לתביעת לשון הרע נגד אנשים שכינו אותי רמאית ונוכלת. מדובר באנשים שיש לי איתם סכסוך עסקי מתמשך, אבל מעולם הדברים לא גלשו להעלבות אישיות שכאלה. מה כדאי לעשות?
אין הבדל אם לשון הרע פורסם בפייסבוק או באמצעים אחרים ובובד שניתן לזהות את הנתבעים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גלעד, עצם העובדה שהתמונה נגישה אינה הופכת אותה לחופשית לשימוש. עליך לעשות שימוש בתמונות שנמצאות ברשות הכלל (Public Domain), אחרת הינך מפר זכות יוצרים. ציון שם הצלם, קרי קרדיט יכולה לצמצם את הפגיעה...
המשך תשובה