לאחר שמוניתי לאפוטרופוס של אימי שחלתה, התייעצתי עם אישתי ועלו לנו מספר חששות בנושא. אנחנו לא עמידים כלכלית ורצינו לדעת האם המינוי שלי יכול לגרום לכך שאצטרך לשאת בחובות וההתחייבויות של אמי? כלומר האם נושים יכולים לפנות אלי כאחראי על רכושה?
שלום אשר,
אפוטרופוס אינו חייב בחובותיו של חסוי.
נושים בהחלט יכולים לפנות אליך כמנהל את רכושה של החסויה, אך לא לרדת לנכסיך שלך. לפרטים נוספים, צור עמי קשר טלפוני.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רווית, אין עליך חובה חוקית לשתף את אחיך בכל הנוגע לתפקידך כאפוטרופסית. יחד עם זאת; ככל שאחיך יהא סבור כי אינך מנהלת את ענייניה של אמך כראוי, הוא יכול להגיש בקשה לבית המשפט ולבקש את התערבותו בעני...
המשך תשובה