אימי ניצולת שואה שהתה ארבעה וחצי חודשים בדיור מוגן. כשביקשה להפר חוזה נאמר לה שעליה להודיע 3 חודשים מראש. אימי עזבהלביתה את הדיור מוגן ושילמה את שלושת החודשים . אחותי במקרה ביקרה במקום וראתה שהדירה שעדיין אימי משלמת עבורה מאובזרת בחפצים מיטה ושאר פריטים שהכניסו מהדיור מוגן(יש צילום) האם המעשה חוקי? האם זו השגת גבול? בבקשה עיזרו לאימי הקשישה . תודה מראש
שלום רוני,
שאלתך אינה מתחום האפוטרופסות, כי אם מדיני החוזים.
התשובתה לשאלותיך מצויות בהסכם הדיור המוגן.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יפה, סביר להניח שהבנק יבקש אישור. נסי להעביר וראי מה תהא תגובת הבנק. היה וידרוש, פני לבית המשפט לקבלת אישור התשלום. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה