שלום, החסוי בעלים של דירה בבניין שנמצא בשלבים מתקדמים לקראת חתימה על הסכם הערבויות לפרוייקט מול הבנק והיזם. כיצדעלי כאפוטרופוס לענייני רכוש של החסוי לפעול אם הוא מעריך שהערבות בהסכם היא ערבות חסר, אינה הוגנת ואינה מבטיחה פיצוי נאות לטובת החסוי למשל במקרה של פשיטת רגל של היזם? תודה רבה

שלום ישראל,
עליך לנהוג כפי שהיית נוהג לו הדירה האמורה היתה שלך.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דניאלה, ניתן לנקוט בכמה פעולות, החל מפנייה לבנק, דרך פנייה לאפוטרופוס הכללי וכלה בבקשה מתאימה לבית המשפט. לצורך הערכה איזו פעולה היא המתאימה ביותר נדרשים לי פרטים נוספים. מוזמנת ליצור קשר טלפונ...
המשך תשובה